標題:

雅虎的電郵問題

發問:

我想問如果我個電郵入左去奇摩有個好似係簽名認證,我都整左個,但一上到yahoo按入mail 想登入既時候,就全部轉哂英文,唔知叫咩sign in seal,我想知道點樣可以轉返中文,同埋整返唔要個簽名呢?因為整個簽名認證果陣,佢話會將哩個認證整係個電腦度,即係個個入都係咁...點算呀?請各位有心人幫幫忙!!thx!! 更新: 咁我想問點樣先可以刪除個cookies呀? 可唔可以詳細咁講一次呢?因為我都唔係好知cookies係咩黎....唔該哂^^

最佳解答:

你好 由於,你話那個奇摩安全圖章,登入的話 會去了美國網登入 美國網登入後,就會回mail 至於不要圖章,可以刪除cookies 要整番個印章再刪cookie先得... 2007-04-20 18:11:08 補充: 在Internet Explorer - 工具 - 網際網絡選項 - 刪除Cookies - 確定

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其他解答:
arrow
arrow

    szw52ts91l 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()