標題:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

HI!Girls i n please!

發問:

Girls in! 我今年11歲,1月我就12歲! 我今年7月去左個咩身體檢查 個doctor我個胸部初步發育 我在暑期之中高左5cm e家係152cm 在3年級個時胸部好痛 但係唔知點解我now個胸唔痛 仲係3年級個size 但係唔知點解我now個胸唔痛?? 于過我個胸到e家都冇大個 個doctor我個胸部初步發育 但係唔知點解我now個胸唔痛?? give me ur msn ! thx

最佳解答:

青 春 期 的 乳 房 發 育 一 、 性 成 熟 度 : ( SMR:sex maturity rating) 青 春 期 早 期 SMR2 乳 房 及 乳 頭 隆 起 如 小 丘 乳 暈 直 徑 漸 大 青 春 期 中 期 SMR3 乳 暈 變 得 更 大 , 但 外 觀 上 無 分 立 SMR4 乳 暈 及 乳 頭 部 隆 起 成 另 一 個 小 丘 青 春 期 晚 期 SMR5 兩 山 丘 合 為 一 , 乳 頭 突 起 二 、 什 麼 時 後 該 穿 專 用 的 內 衣 ? 當 胸 部 開 始 發 育 時 , 就 可 以 選 擇 少 女 初 期 發 育 的 專 用 內 衣 , 具 有 隔 離 外 衣 及 胸 部 間 磨 擦 的 作 用 。 三 、 什 麼 時 候 開 始 穿 胸 罩 ? 在 SMR4或 SMR5。 照 鏡 子 時 , 看 得 出 乳 房 的 線 條 。 運 動 時 , 乳 房 會 振 動 。 穿 緊 身 衣 時 , 可 看 到 乳 頭 突 起 。 胸 上 圍 與 胸 下 圍 的 差 距 在 4公 分 以 上 。 只要你認為問始有 "凸點" 的困擾, 怕比人睇到粒野比人笑, 你就可以買好像半件背心果d少女內衣黎著架喇 其實成人與少女胸部特徵各異,下表列出兩者顯著分別: 少女 胸部脂肪很少 乳房比較結實,不易移動 胸部位置較高 乳房較傾向外 u dont wear bra crazy plp will post online to share i cant send u the link coz yahoo will delete but u can search so it's no good plp will take photos of your dont wear bra when u go out

其他解答:

定d啦,你依家先12歲,有d女仔18歲都重有得發育喎~ 個胸開始發育係會痛架~ 但唔會keep住咁多年都痛嘛,係一陣陣咁~ 你呢個時間係發育期,吸收多d荳類同奶類既嘢啦,人地話木瓜都好有用~
arrow
arrow

    szw52ts91l 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()