標題:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

有關入bba的問題 20點

發問:

我今年f6.會考只有20分中英d 會計a 經濟b maths geog tt都係c我知道大學入bba好難 我的會考成績根本係絕望甘仔但我都好想問清楚我宜家f6讀3al pa geog econ要高考成績考到大約每科咩grade先入到?我對商科有興趣 我想讀下econ account呢d科我知呢d科都好吃香 好熱門但有冇d係比較易入的途徑?仲有 有冇人可以教下我點讀好宜家個3科al但我唔想補習 因為我唔受得補習1補就好想訓覺,...仲有 點improve我d 中英文?pls help me!!另外 讀account個d 係咪1定要修m&s?冇甘點算? 顯示更多 我今年f6.會考只有20分 中英d 會計a 經濟b maths geog tt都係c 我知道大學入bba好難 我的會考成績根本係絕望甘仔 但我都好想問清楚 我宜家f6讀3al pa geog econ 要高考成績考到大約每科咩grade先入到? 我對商科有興趣 我想讀下econ account呢d科 我知呢d科都好吃香 好熱門 但有冇d係比較易入的途徑? 仲有 有冇人可以教下我點讀好宜家個3科al 但我唔想補習 因為我唔受得補習 1補就好想訓覺,... 仲有 點improve我d 中英文? pls help me!! 另外 讀account個d 係咪1定要修m&s? 冇甘點算? 更新: 如果要ce成績多點 a同b 甘我retake maths 拎番個b 甘就有1a 2b 甘樣會唔會好d?

最佳解答:

CE同AL根本兩回事 唔好以為CE高分就係入到大學先得 一係你就RETAKE到6個A,,拎30分入去,,唔洗考AL 如果你唔得既話... 咁你就讀好個AL,,唔好再諗CE既野... 入大學讀BBA,,人地唔會理你CE讀咩科,,同AL讀咩科,, 你夠分就OK... 除非你想讀QUATATIVE FINANCE呀果D好勁既計數BBA科呢就要讀PURE,,不過果D通常都係AAA入OR CE30分入...同埋一定係理科人讀... 要入BBA... 睇你想咩U喇 最TOP既BBA係UST,, 一定要有A(AL)先入到... 如係BBA GLOBAL仲難.. AAB 之後就CU啦,,計一半CE一半AL分... 有條FORMULAR,,你去INFORMATIVE DAY果時可以計下... 如果都應該要有A先有得傾... 因為如果你想入CU既話,,20分又真係低左少少 再之後就HKU,,BB左右啦... 除左三大之外,,間間U既BBA都唔會差好遠 POLY就大約CCC(AL)至BBC(AL)不等,,睇你要咩科 最低就係LOGISTIC,, 10點幾分都入到... 最高係FINANCE AND ACCOUNT,, 14點幾 佢係計哂你咁多科架埋既分,, AL A有5分,, B有4分,,E有1分... AS A有3分,,B有2.4分,,E有0.6分...然後加埋哂 CITY就睇你2科AL OR 1AL+2AS... 中化UE合格就OK唔理你... 一般BBA既科最少CC,,如果想入D 好D既科,,EG, MARKETING,,聽講今年有人BC都入唔倒... BU都係CC-BC到啦 LING U最低,,CC ANYWAY... 要讀BBA... 冇返2個C,,你唔好諗住有得讀 你唔去補習,,咁唯有靠自己溫多D書,,讀好D,,一有唔識就問人,,問到識... 如果唔係都冇乜辦法... 不過我真係HIGHLY RECOMMNAND你去補UE GEOG ECON... 個個都補,,唔好補好蝕底,,因為人地會幫你TIP題... 中六唔補,,中七點都去補下INTENSIVE

其他解答:

痴線, HKU BBA收得不知幾高
arrow
arrow

    szw52ts91l 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()