close
標題:

今年14歲但係整體感覺好似好老,,仲老過我阿姨,,,,點做好

發問:

我今年14歲,,但係魚尾紋超多,,毛孔又深,,黑頭多,, 11~12歲戈年,,我都高得好快,,胸部都大得快,,,但係一到13歲就好似冇再高過,,連個胸都好似維持響戈陣時~~~ 感覺上我真係老過我阿姨,,其他三唔識七嘅人都係咁講,,佢地話我阿姨似我家姐多過似我阿姨~~~我阿姨已經有兩個女,,加埋嘅歲數都大過我自己本身嘅歲數LA 點算好?????我唔想咁樣 help~~~~~

最佳解答:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

喵~你現在正值青春期~ 也開始要學會好好保養自己的皮膚ㄌ唷!! 首先選擇好的洗面乳~ 它可以幫助你清除臉上的油脂跟黑頭~ 目前最近台灣市面上有上市一款洗面乳我覺ㄉ還蠻好用的 不知道香港有沒有~ 那個牌子是可伶可立的~ 之前我鼻子上有很多粉刺 使用它過後發現粉刺有明顯變小 不過他了價位比一般的洗面乳高了一些~ 但還蠻實用的^^ 另外也開始學會怎麼去角質唷!! 每個禮拜1~2次就OK了 還有記得洗澡後要開始擦乳液喔~ 另外外出的時候記得要做防曬的動作~ 比如說擦隔離霜等等的~ 不過記得喔~在擦隔離防曬之類的東西時 記得要擦乳液或者是拍打化妝水~ 有一次我沒擦乳液就上防曬乳怎個皮膚就變的好乾~ 這些都是很基本的保養步驟 至於魚尾紋的問題~我想除了這些保養之外 可以像媽媽討教一下喔^^ 我相信媽媽也會很願意幫助你的~ (本人是不建議買很貴的保養品來保養皮膚啦~) (而且你現在還年輕.還不需要那些保養品) (平時也多吃ㄧ些有關維他命C的東西~比如:柳丁~可以讓皮膚變的水水的唷^^) 以上是我個人的小小建議~ 有問題的話可以問我唷~ 2008-12-18 14:41:10 補充: 我國一國二快速長高後也沒有再長高過了Q口Q~ 至於胸部的話~記得要挑好的內衣穿喔!! 因為這會關係到變形跟外擴的問題~ 如果你想胸部再變大一點的話~ 可以多吃ㄧ點木瓜^^ 不過要變小的話我就沒辦法了XD

其他解答:

禁你就一定要做多d護膚啦! 你可以try 下用nourifusion的保濕mask:個步驟好重要,清油脂,黑頭唔難,但係要佢唔再出就真係要下d功夫。由於你皮膚底層太乾的關係,所以先會出禁多油,久而久之就形成黑頭,粉刺,什至暗瘡等肌膚問題。所以一定要做好保濕,好多肌膚問題都會解決。 如果你唔知好唔好用,你可以用二十元做一次護膚, 可以試晒成set產品 試岩先買都未遲 如果你想知多,可add我:smallwhitewhite0826@hotmail.com Karen chan|||||平時有無做開護膚嫁 多d保濕 可以試下護膚$20 詳細add我 teif_slt@hotmail.com 教你正確護膚方法|||||Galvanic Spa? System II修身美顏Spa機|||||你好,你現在的皮膚很差,因為你多年來一直沒有重視護膚保養所致,加上外在環境如空氣污染,紫外線影響,皮膚很容易衰老,出現皺紋,鬆弛,暗啞,缺水等。 皮膚是人體最大的器官,也是細胞所組成,而我們的細胞每天都會製造數以千計的游離子,游離子會侵蝕骨膠原,加速老化,所以你會發現皮膚漸漸變黃,失去彈性。 選擇一隻岩自己既護膚品好重要,介紹你試下一套Nouri Fusion系列護膚品,它是全天然草本製造,來自意大利,絕無化學成份,適合任何年齡同皮膚過敏既朋友,而且是全球唯一一隻含有抗氧化維他命A,C和E。 維他命A: 促進新陳代謝,調節肌膚生長,逆轉老化現象 維他命C: 製造骨膠原蛋白, 使肌膚緊緻彈性 維他命E: 避免水份流失,平滑肌膚表面, 減少肌膚發炎的情形 2008-12-18 15:45:34 補充: 有興趣可以add我MSN: yu1gi2oh5@hotmail.com|||||瘦身暗瘡沒有問題 營養產品以草本為基礎,用最好的植物和自然的原料,絕非藥物!30天退款保證 營養蛋白素 當細胞吸收充足營養,扺抗力就增強,生病的情況就會自然大大減少! 一杯營養蛋白素代餐相當於33種蔬菜, 6種水果,內含200多種營養素, 100%天然草本素食者亦食用,蛋白素相等於5錢燕窩、2份蔬菜、1份水果、1塊牛扒同半杯鮮奶! 蛋白素的好處: 幫助體重管理以改善健康 每份蘊含20克蛋白質, 24種維他命及礦物質和鈣質 相等於一杯牛奶的鈣質(不含乳糖及牛奶成份) 蘊含新鮮生果的抗氧化物(維他命C和E) 不含膽固醇及小麥成份 營養均衡的低脂大豆蛋白奶昔 透過細胞營養滋養你的身體 濃縮蘆薈汁 功能 : 促進體內的自我潔淨功能,令消化系統更健康 紓緩消化系統的壓力 維護消化系統功能的正常運作,確保腸胃的潔淨 清除體內毒素。 增強免疫功能。 對抗炎症,消炎止痛。 促進傷口愈合。 我做文職, 133磅, 160CM用咗簡單經濟既方法!,月減左20磅, 改善頭痛,胃痛, 暈車浪,植物曲脹, 越來越fit!面色仲好過以前! 個女十幾歲一個月減10磅, 三個月減20磅,改善從小到大流鼻血鼻敏感, , 暗瘡少咗, FIT咗, 讀書仲好咗, 仲拿第一添. 養成健康習慣做運動,有好睡眠,多吃蔬果喝水等, 健康 D, 人生精彩D! 歡迎您聯絡:http://www.healthcometrue.com/life 送免費脂肪測試及健康分析一次 TEL: 93227176 阿May|||||甘你要常清潔皮膚拉~聼你講毛孔,黑頭,出現,都係洗得少~洗完面,茶乳液拉,已經Ok~打扮方面,著得年輕D la|||||你咁細個皮膚已經唔太好,你要開始學習怎樣保養皮膚,你可以用些天然成份可防敏感的護膚品,唔好用含酒精成份護膚品會容易剌激皮膚,引致老化,可以用磨沙先令克頭走米暗粒退出再潔膚mask可平均油脂改善膚色令克頭走米暗粒退出來及令暗瘡謝,多用水份mask令皮膚底層增加水份皮膚便不會有紋,毛孔收細便不會容易出克頭走米,我敎人美容護膚,平時我都係咁敎客人護理皮膚,希望幫倒你,可以介紹護膚品比你,有問題都可問我 msn:mmcc0201@hotmail.com
arrow
arrow

    szw52ts91l 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()