close
標題:

why我隻約瑟bb唔[樹]耳的???

發問:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我係月頭買左一隻約瑟bb呀...但過多3日佢就2個月大....但我見好多約瑟都樹耳....我想知到點解我呢隻唔樹耳既???我呢隻係純種泥ka!!有冇人可以幫我解答呢個問題ar???thx!!!^^

最佳解答:

BB DOG 唔樹耳 因為唔夠鈣呀 !! 好多 BB DOG 有這個問題 加一些鈣粉放入水給BB 飲便OK! 葡 TO 糖水也很好 ! 我隻 BB 小時也是這樣 !! HAHA不用擔心

其他解答:

1.因為唔夠鈣(你可以給多一些鈣質食物) 2.不是純種(沒辦法)|||||你可以比鈣粉佢啦!同埋可以用醫生膠布痴佢耳仔!
arrow
arrow
    全站熱搜

    szw52ts91l 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()