close
標題:

有關Diane35! 急~

發問:

我月經很亂,一直有dd 出血, 醫生開了 Diane35給我, 吃了第2 天, , 出血很多, 還嘔了 我的問題在哪 ?? 藥唔岩我 ? 定正常的? 應食埋落去定停食?? 唔該晒.. ^^

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

我食過Diane35, 但不停流血, 又有水腫 之後又因為 acne, 醫生俾我食 28 day estelle, 成份同 diane-35一樣, 但我食佢就冇 side effect, 連水腫呢個問題都冇 聽過一個 acne talk, diane35 含最高 "抗雄素", yasmine 都有, 其他 birth control pill 就冇 不如你問下醫生,每個人對藥物反應不一樣!! 希望幫到你!!祝你身體健康!!

其他解答:
arrow
arrow

    szw52ts91l 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()