close
標題:

30歲先做鋼琴教師會唔會太遲?

發問:

我今年24歲...細個個時唔鐘意學琴...學到2級就無學la(十幾年前)...因為想有一技傍身...所以今年學返..唔知係咪個人定性左...而家返而對學琴有興趣..學左2個月miss已經話我已經pick up返d野..下年可以報3級試..而家彈緊考試歌...但係我係估最快都有3.4年先考到8級....到時都差唔多30歲...原本諗住第時教琴當做下part-time...但最近我朋友同阿媽都話我唔應該晒時間係鋼琴度...話30歲先黎教太老..因為好多30歲既鋼琴教師已經有好多年教琴經驗...所以我最近好灰心呀...我想問有無人30歲先教人彈琴呢? 有無人請? 我朋友話我應該用d時間黎進修第2... 顯示更多 我今年24歲...細個個時唔鐘意學琴...學到2級就無學la(十幾年前)...因為想有一技傍身...所以今年學返..唔知係咪個人定性左...而家返而對學琴有興趣..學左2個月miss已經話我已經pick up返d野..下年可以報3級試..而家彈緊考試歌...但係我係估最快都有3.4年先考到8級....到時都差唔多30歲...原本諗住第時教琴當做下part-time...但最近我朋友同阿媽都話我唔應該晒時間係鋼琴度...話30歲先黎教太老..因為好多30歲既鋼琴教師已經有好多年教琴經驗...所以我最近好灰心呀...我想問有無人30歲先教人彈琴呢? 有無人請? 我朋友話我應該用d時間黎進修第2 d野..唔好晒時間...我而家都學緊日文朝頭早又要返工..所以想進修就可能要放棄學鋼琴..但我唔想囉..唉..有無人比d意見我呢? 更新: 想講返其實我十幾年前考左2級試pass...學到3級無考試 更新 2: 比比我諗你有d誤會...我岩岩上堂既時候係由一級既歌開始彈返...而且我都有彈緊其他歌...唔止彈考試歌.同埋我下年考試MISS係諗住幫我報7月或者12月既試...仲有成半年以上時間...咁都會太趕? 我唔知邊d人有咁高尚既情趣..真係為左享受鋼琴唔考試而且仲要持續練習多年..我自問唔係呢種人...因為學鋼琴對一般人黎講唔係一種低既消費娛樂... 更新 3: 我覺得考試係比自己一個肯定..會令到自已更加努力既目標, 有了目標返而會更加愛彈琴...所以我真係唔覺得有咩問題...就算唔合格我都無所謂...最多考多幾次.. 原本我係諗住自己娛樂之餘又可以又多一技旁身...有錯嗎? 現在是我的黃金時期...我朋友都勸我為左自己前途而放棄去學其他野..所以你沒有回答過我的問題..但多謝你回覆

最佳解答:

其實我都有不少學生係成人(文員之類的工, 朝九晚六戈種), 無錯, 大人的吸收能力係比較好, 但係聽得明, 同做得到, 往往係兩回事, 可能只是個別例子, 你唔會咁樣 但係好多技巧上的野, 佢明白, 但係做唔到 始終人大左, 反應真係唔夠d 小朋友快, d 手指move 唔切 而且我覺得, 唔好諗教琴的事, 先諗諗, 你而家每天可以抽幾多時間出黎練琴 如果一個星期少過五天, 每天少過一小時, 咁的話, 就算你真係考到級, 都無真正的能力, 出黎教琴亦只是誤人子弟, 如果你日頭要反工, 仲想進修, 又要學埋琴, 只怕你到時三樣都做得唔好, 學琴, 係一樣好花時間的事, 唔係話識就ok, 係要熟練 彈琴唔只係一門學問, 更是一門手藝, 全部都要講技巧 本來30歲教琴唔係咩問題, 好多人都教到六. 七十歲 但係我想講, 8級, 不過是一張紙, 唔可以代表d 咩 唔好過於追求這個數字遊戲 累績經驗先重要 多彈唔同風格的東西 加強自己的實力 我覺得, 練十年(好似好多, 但係我都學左坐底十年先去教人, 都覺得唔夠), 再去諗教人吧

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其他解答:

有志者...事竟成!!! (絕對有用)|||||音樂語言的表現功能 作曲家創作樂曲,也象文學家寫詩歌,小說一樣,有一套表情達意的體系,那就是音樂語言。音樂語言包括很多要素:旋律,節奏,節拍,速度,力度,音區,音色,和聲,复調,調式,調性等。一首音樂作品的思想內容和藝術美,要通過多種要素才能表現出來。 【旋律】又稱曲調,它是按照一定的高低,長短和強弱關係而組成的音的線條。它是塑造音樂形象最主要的手段,是音樂的靈魂。 【節奏】各音在進行時的長短關係和強弱關係。由於不同高低的音同時也是不同長短和不同強弱的音,因此旋律中必須包括節奏這一要素。 【節拍】強拍和弱拍的均勻的交替。節拍有多種不同的組合方式,叫做“拍子'' ,正常的節奏是按照一定的拍子而進行的。 【速度】快慢的程度。為使音樂準確地表達出所要表現的思想感情,必須使作品按一定的速度演唱或演奏。 【力度】強弱的程度。音的強弱變化對音樂形象的塑造也起著很重要的作用。 【音區】音的高低範圍。不同音區的音在表達思想感情時各有不同的功能和特點。 【音色】不同人聲,不同樂器及不同組合的音響上的特色。通過音色的對比和變化,可以豐富和加強音樂的表現力。 【和聲】兩個以上的音按一定規律同時結合。和弦進行的強和弱,穩定與不穩定,協和與不協和,以及不穩定,不協和和弦對穩定,協和和弦的傾向性,構成了和聲的功能體系。和聲的功能作用,直接影響到力度的強弱,節奏的鬆緊和動力的大小。此外,和聲的音響效果還有明暗的區別和疏密濃淡之分,從而使和聲具有渲染色彩的作用。 【复調】兩個或幾個旋律的同時結合。不同旋律的同時結合叫做對比复調,同一旋律隔開一定肘間的先後模仿稱為模仿复調。運用复調手法,可以豐富音樂形象,加強音樂發展的氣勢和聲部的獨立性,造成前呼後應,此起彼落的效果。 【調式】從音樂作品的旋律與和聲中所用的高低不同的音歸納出來的音列。這些音互相聯繫並保持著一定的傾向性。而調性則是調式的中心音(主音)的音高。在許多音樂作品中,調式和調性的轉換和對比,是體現氣氛,色彩,情緒和形象變化的重要手法。 音樂語言的各種要素互相配合,具有千變萬化的表現力。旋律儘管是音樂的靈魂,但其它要素起了變化,音樂形象就會有不同程度的改變。在一定條件下,其它要素甚至可起重要作用。|||||我覺得只要有興趣便可 我手頭上有參考資料你可看看|||||你十幾年前學到2級,而家學了2個月,即係學左8堂0者(每月4堂咁計),老師咁快叫你考3級? 我覺得個老師叫你去送死咁 唔好太高估自己,我識一位朋友,她是基督教徒,以前是做了十幾年幼師,細細個學琴,一直學了十幾年,到近年(記得佢話比我知是04年),考取8級,都冇去教琴 8級唔代表咩野 只是一個目標,唔好高估,亦唔好低估自己能力 2008-12-04 02:40:44 補充: 彈多些歌曲吧,不要只顧彈那三首考試歌,只彈考試歌,你永遠學唔到應學的技巧 2008-12-05 01:24:50 補充: 十幾年前考左2級試pass→ 你識咁講就最好啦,以前pass的準則同現在不同了,以前pass較寬鬆 你冇二級夾硬考都得,而家至少要有四級才可考三級,一級over一級 我琴老師講既,佢話一兩年只彈那三首考試歌好浪費時間,倒不如彈晒3級的歌曲仲好→彈晒該級的歌,至少彈了數十本琴書 2008-12-05 01:27:33 補充: 唉,個個都為學琴而考級,有多少人真正享受彈琴呢? 2008-12-07 01:05:48 補充: 同意aosinu老師的講法 最新消息:我學琴位老師話,今年08年,她有兩個考8級的學生FAIL左,比到好低分,首mozart k 332 仲話踩得太多pedal 大聲,搞到扣style 分 不過,她另一位學生就126分,可想而知,考試評核越來越要求高 2008-12-07 01:16:02 補充: 就算唔合格我都無所謂...最多考多幾次.. →三級要$940 ,一次要成千元,你咪考多幾次囉,嫌錢少咩? 就算比你一年練好晒三首歌同scales,咁你實際上又是否有3級呢?彈得太少了 彈得多不同風格的曲子,根本唔駛練考試歌都識彈,如你偏要咁練習,你最多拿個merit 而已 ,唔好期望拿distinction ,成年都彈考試歌,浪費時間金錢(學費)|||||有人30歲先教人彈琴,有人請,唔好放棄學鋼琴好晒 2008-12-04 17:02:09 補充: 現在由低學起好d,十幾年前到現在以好遠|||||我覺得你一邊做工,一邊學鋼琴,但你唔想一邊做工,一邊學鋼琴,你就唔好學啦,(我覺得$$$是萬用的)(個人)
arrow
arrow

    szw52ts91l 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()