close
標題:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

Tense~ pp 同ppc既分別(20 pt)

發問:

如題, present perfect continuous 同prefect perfect 既分別 唔要廣告同copy 人地果d英文反黎, 我要用中文講比我知, 仲有唔好比千篇一律既定義我. (p.s.我係睇唔明書先搵你地, so我會好感激你地+ ^,^) 更新: Ken, thx =.= .我打錯左都唔知a.a , 我就比你最佳la @.@. 因為我間中學就黎exam, 先問你地T.T. 點都好, thx你同 aSHlEy (p.s. 我都唔知搵邊個做最佳好= = , but 好似ken好d, 而aSHlEy你唔好灰心 (#(*^v^*)#) 其實你都寫得好好.)

最佳解答:

present perfect continuous 現在完成進行式...固名思義... 就係頭先仲進行緊, 但現在先完成 或 到現在都未完成而且仲進行緊... 形式係 have/has + been + present participle 例句 1... 一句西人好鍾意用o既 i've been expecting you 中文意思: 我等左你好耐 =] 幾時用得: 當你一直o係度等緊一個人, 佢o岩o岩出現時, 你就可以咁講 例句 2 He has been thinking it over 中文意思: 佢一直o係度諗... 幾時用得: 諗D野諗左一段時間都諗唔通, 到依家先諗通左, 或仲諗緊 講到依度...希望你仲係明白... ------------------------------------------------------- present perfect *** =.='' 你打左prefect perfect*** 現在完成式...固名思義...就係現在已經完成左, 同 現在完成進行式 分別就係冇左 "進行", 所以佢可能唔係一直 keep住做.. 只用左表達o岩o岩完成 哇! 好混亂~ 其實某d 情況, pp 同 ppc 係可以共用... 例如...sleep, learn 之類依d 唔駛人講都知要keep 住做o個D 例句: how long have you learnt english? how long have you been learning english? 你學左英文幾耐? he has slept for ten hours he has been sleeping for ten hours 佢訓左10粒鐘 ***仲ok ar 呵?**** 但如果真係冇分別就唔駛用 ppc 咁複雜la~ 例子 1 I've polished my car 中文意思: 我幫我架車打左蠟! 幾時用得: 只想指出你架車已經打左蠟...例如, 有人話你架車好污捽捽, 你就可以講依句... I've been polishing my car 中文意思: 我 (一直) 幫我架車打緊蠟 幾時用得: 講依句野之前都仲o係打緊蠟, 而且可能仲未打完 ----------------------------------------------------------- 講到依度先~ 夠鐘睇萬凰之王.... 唔明可以再問~

其他解答:

現在完成式:以前開始做,e+做完/做緊. 例:I have finished my homework just now. 啱啱做完,冇強調性質,重點係做完功課. 現在進行完成式:以前開始做,e+做完/做緊,唯一同現在完成式嘅唔同係強調長度. 例:I have been waiting for you for five hours. 強調我等咗你5個鐘,重點係用現在進行完成式強調時間嘅長度
arrow
arrow

    szw52ts91l 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()