close
標題:

我是否太過執著呢?

發問:

我問前男友拿墮胎錢 他上個月給我一千, 今個月給我一千,他說要分期還給我,還有的要遲些才能給我 我說了很多次,他沒有一次很陪我看醫生 他說他要返工,於是我問他,我生日你又肯跟公司講明幾時放假 我有左你又唔肯,他說要很早通知,因為一次過編工作表時間 他琴晚跟我說要上大陸,不能陪我去,遇埋他放假他都不願跟我去 還說上大陸,他很有可能跟女朋友去玩 我覺得他很不負責任, 其實他很比錢我落算是好?我是否太過執著, 我好嬲佢,我有左唔肯同我去看醫生,叫我自已去落 佢就咁,我幾時先會放底呢d唔甘心呢? 更新: 回答者可以講定性別嗎? 我想知道男性點諗

最佳解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我係肥豬頭....v(一oo一)v....公黎既 對唔住 , 容許我響度爆一次~~~~~~~~~~~~~ 仆佢個街 , 咁既男人都有既 , 有無人性架??????????? 開心果時就搵個女朋友親密下 , 有事果時就扮唔得閒 , 我真係睇到都眼火爆呀~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 殺呀~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~!! ok.....我爆完啦.... 其實妳依家應該首先去買d野補下身先....好傷架!!! 呢個垃圾唔好再記住佢啦 , d相呀, 佢送比妳果d野呀 , 通通掉哂佢啦~~~~ 重新識過第二個 , 不過今次要帶眼識人啦 , 無論點都好 , 我地成班答過妳問題既人都會支持妳既~~~~~~~~~~~~~~~ 唔好理呢個垃圾男朋友 , 佢遲d就會有報應架啦~~~~~~~~~~~ 唔負責任既男人 , 通常都會行衰運~~~~~~~~~~~

其他解答:

點解依個世界有咁多咁蠢既女人架? 落唔落就係你自己想唔想? 連比幾千咁少,少到跌都跌左既數目都要分黎還, 証明左佢係人之中既垃圾, 冇能力既廢物 你嬲佢~係正常,我仲覺得係唔可以原諒, 我都唔明白你點解會想放底??? 唔好比我知佢係邊個,如果唔係聽日就有橫屍街頭既新聞|||||我係女性: 我覺得你男朋友好冇責任! 佢係肯俾錢你又點? 唔表示佢有為你著想, 只係俾左$1000你, 個bb好似係要幾千先落到, 仲要話遲d先俾到你, 你個肚係會愈泥愈大ga, 佢有冇真係咁樣為你著想過呀!? 你一d都唔執著, 問題在佢身上, 一個有責任心既男人: 有你咁既情況之下, 一係就死諗都會搵到幾千俾你落左佢, 會同你一齊去見下e生, 睇下你既情況係點樣, 一齊面對問題! 第2: 如果係岩既情況下佢會叫你生出泥, 2個人努努力力養活佢成人! 而唔係好似佢e 咁去逃避問題, 拖得就拖,一d都唔為你著想! 佢唔敢承擔責任! 如果佢再係咁落去! 你都係盡早放棄佢啦"|||||其實係在於善男定賤男 我唔係賤男.... 我覺得妳唔好再對佢有任何寄期 妳俾佢D甜言蜜語呃到妳就冇辦法 以後都唔好再同佢一齊快D同佢分開 最重要係妳要搵返關心自己既朋友同屋企人 而唔係去搵男朋友黎做代替品! 呢D野我地做旁人既都再做唔到D咩野.... 切記: 好多人都識講0岩妳心意既說話,但係最靚既鮮花同時亦都係最毒既!|||||1. 雙方有錯 2. 佢肯比錢你 好過d人唔比錢又唔陪人 3. 你傷害過人 你會唔會負責任? 你亂拋垃圾會唔會負責任? 你會唔會為所有做錯既野負責任? 只不過今次人地做錯 係你身上 因為關你事 所以你要人負責任 但係你唔好忘記 從來大肚都係女仔慘d 點解唔做安全措施? 4. 懷著恨意 一世都唔會忘記 直到你放低呢段恨 你就可以放低 5. 我係男|||||我係男, 唉聽見都心翕... 你咪當買個教訓囉... 以後好帶眼識人啦 事到如,放底妳嘅唔甘心、唔忿氣... 積極啲向前看, 無謂為呢啲人傷上加傷吖,係咪?! 圖片參考:http://tw.yimg.com/i/tw/ugc/rte/smiley_14.gif|||||我係男仔來咖,我個人認為果D咁既男仔唔要都罷啦!一個比唔到幸福你既男仔,你認為值得咩?我雖然無女朋友,但係我可以保證,我絕對唔會係玩玩下既人。|||||baby係無辜的.什麼甘心去落呢??=^= 2008-06-22 10:34:55 補充: ,我地成班答過妳問題既人都會支持妳既!你都係盡早放棄佢,重新識過第二個 , 不過今次要帶眼識人啦!!!我是女的.不要為呢啲人傷心,ok!!!!!
arrow
arrow
    全站熱搜

    szw52ts91l 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()