標題:

windows xp一問

發問:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我新機係原廠機.... 重安windows可以繼續用(冇換底板) 真至我換左個底板......佢要我比cd-key=.=(我冇cd-key) 即係要我出去買正板啦 我想買windows xp home edition (oem) 如果安左之後,我個底板又再壞.....換左底板之後 佢會唔會要求新既cd-key 我對呢d野一知半解.....請高手幫助 更新: 我重安windows 係用我個原廠機既洗機碟 我現在的底板唔係原廠機既底板照 舊要新的cd key?

最佳解答:

如果係原廠機,好多時係唔駛cd-key,例如IBM係boot機時按F11,HP就係有recovery cd.換左底板,打返原廠問吓,應該會教到你. 換左底板,用同樣的cd-key應該安裝無問題,不過通常都註冊唔到,咁你就要選"透過電話註冊",打電話同Window的員工講返要"啟動碼"之類就無問題. 2007-04-12 22:45:10 補充: 其實用番舊的cd-key都ok.不過會註冊唔到,因為註冊係用底板的information 你條cd-key做一些運算,然後send去Microsoft做註冊(以防盜版),不過你打電話註冊,然後話換左電腦,Microsoft的員工都會俾條新code你,等你可以註冊到的. 2007-04-12 22:48:30 補充: 你呢個case都係問吓你原廠間公司點做好D,可能係你重裝時做錯某些事,因為原廠機的Window是正版,是送的,cd-key雖然隱藏了,但也是你的.所以要爭取權益,問原廠搞番掂.

其他解答:

其實你可以用everest這個軟件找出cd-key的,然後copy低,以後裝機時便不用愁了。 軟件下載:http://toget.pchome.com.tw/intro/utility_other/23621.html|||||而家要買都買VISTA 啦 同埋你只要打多次本身個KEY就得
arrow
arrow

    szw52ts91l 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()