標題:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

想在新年後買家庭遊戲機一部,但不知如何選擇???

發問:

我想在新年後買家庭遊戲機一部,但不知什麼機合適我玩??(只有我一個人玩) (本人是女,喜歡玩rpg,益智,育成,模擬經營,動作的games為主) 另外,家中有幾十隻不是正版的ps及ps2 games,現時我都不知這些games是否合適我將來要買的家庭遊戲機??) 還有現在任何一種的家庭遊戲機是否都可以改機??改機後又重有什麼壞處??? 及我很喜歡玩new games,不知現在的家庭遊戲機又會否時常出新遊戲???即會多新品種的games呢???? 請幫忙解答!!謝謝!!!! 更新: 新品種的games = 不同類型的遊戲 更新 2: http://www.hongkonggame.cn/ <-- 入唔到去

最佳解答:

遊戲機有分 1. 手提遊戲機 eg. NDS PSP 2. 電視遊戲機 eg. PS2, PS3 XBOX 360 Wii ----------------------------------------------------------------- 我建議你去 Yahoo 拍賣睇下 分類....電視遊戲機.... 睇下 NDS, PSP, or PS3, XBOX360,Wii 睇下有咩game岩玩先買..... 因為遊戲機買就易...但買game 就難.... ----------------------------------------------------------------- 家陣除左手提遊戲機 PSP, NDS 外..... 新的電視遊戲機(eg. PS3/xbox/wii)已經無得買番版遊戲碟.... 所以都唔好買改機.... PS2/PS1/SS/DC 玩番版的年代已經過去.... ---------------------------------------------------------------------------------------------- 我 email and user name :edwardkcp@yahoo.com.hk 可以約我陪你買機...我知邊度平...而且我識講價...

其他解答:

家庭遊戲機最好都係ps3 or will 睇下你鍾唔鍾意動感games|||||您好, 我推薦您一個很不錯的游戲網站:香港游戲網。里面包含有很多游戲的介紹和攻略,更多內容正在不斷補充完善中: http://www.hongkonggame.cn/ 希望我的推薦對您有用!|||||女?!A_A" 遊戲機呢d野我真係唔係好識. . e+d遊戲機,好似隻隻都可以改機,睇時間來定.. 新game 出得好快. .快到呢.d人仲未知就有啦 (例如:,,,我都唔知) 新品種?!唔係好明 最好就玩正版啦,但係e+d人呢.冇幾個玩正版的.. 如果太舊的game,最新的機可能玩唔到(可能) 太新的game就最舊的機就一定玩唔到..(廢話?!) 有d機可能玩唔到不是正版的game 改機後又重有什麼壞處??? 1. 可能玩唔到正版(好似) 2. 犯法?!(唔清楚)
arrow
arrow

    szw52ts91l 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()