標題:

BB喂奶份量

發問:

想問下各位經驗媽咪,當妳們的BB滿月時要食幾多安士奶粉唷...現在我阿B得17天大要食3安半先夠唷....但好似話初生嬰頭3個月食奶份量只是2-4安士唷....很擔心未到第3個月就超出4安士了....

最佳解答:

我個bb,欠3日就3個月,食緊6安奶啦!滿月個時都4安,bb食幾多安個個b都唔同,我朋友個b同我個b差1個月到,她bb3個月個時都是食4安到,最緊要bb重得健康,便便正常。

其他解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我BB滿月時食3安半奶, 其實每個BB食奶份量都唔同, 都要視乎BB出世時體重, 有D BB滿月時食6安奶添, 到BB滿月時到健康院磅重, 姑娘會話比你知BB有無超重, 只要你個BB正常, 無超重, 食幾多奶都唔使担心啦
arrow
arrow
    全站熱搜

    szw52ts91l 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()