close
標題:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

邊隻止汗劑 會用左 身體 5會發出異味? 10點

發問:

我現家用開GATSBY 但系效果都好似5系甘好甘` 1出汗就覺得自己有d異味 系液下傳出黎` 有邊1隻可以止汗之如`又可以冇異味` 最好 萬寧`屈成氏 個d都有得買`

最佳解答:

我就話adidas好好用 ,係萬寧都好像有~~ 真係好有用la ~我都好用 ~~ y{*(OO)*}y 正~ 希望幫到你

其他解答:

如果你唔在乎價錢呢~ 你試下用一隻萬寧買到日本出口ga止汗膏 有細($70左右)同大($250左右) 功效較普通止汗用品長久 佢個包裝外形,其實好易知通常放係放止汗劑個排架上層, (細)就淡奶藍色邊白色卡底紙有個女仔公仔的,白色圓形盒 (大)就淡奶藍色邊白色正方盒,通常放係格離 我幾個朋友用左就ok,止汗效果不錯|||||adidas好好用 ,你去萬寧那里看看有沒有|||||我是用緊 "Fa"這牌子都用左4-5年,萬寧、屈臣氏、惠康、百佳都有得買。
arrow
arrow
    全站熱搜

    szw52ts91l 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()