標題:

有關眼線筆!!

發問:

make up forever kate mac clinique 邊隻最好用?? 同埋初學邊隻最易handle?

最佳解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

你提及o既4種眼線筆... 我會建議你首選Clinique..次選係MAC 以初學者o黎講~眼線筆係最好o既選擇 Clinique o既眼線筆..唔單止易上色~ 平價之餘($90)畫出o黎隻色好自然...特別係啡色 而且仲有D閃閃o既效果...vv good~~~ 防水度有80% 而MAC o既眼線筆係出名防水.. 價錢就要大約$120..貴小小!!! 其實初學者畫眼線如果怕化開變熊貓 可以o係畫完眼線之後再補碎粉定妝 眼線可以Keep耐D ga!!!

其他解答:

咁請問易唔易落妝呢...thx ??|||||其實植川秀都ok o既,不過初學者用筆來學塗上會easy 一點囉.您可以試試只畫上眼線先,之後習慣後先畫下線囉!!^^ 而我都覺得 bobby bown 同 好, 最o岩初學人士, 因為易上色o既~~~~ 希望幫都妳啦.如果有其它問題,歡迎問問我啦! ...^^ email add:emilysweetbb@gmail.com|||||kate眼線一句"平靚正"|||||我覺得 bobby bown 同 IPSA 最好, 最岩初學, 因為易上色, 岩初學. 但眼線筆有個缺點係耐左之後, 會被油份化開變熊貓眼. 想唔化開就要用眼線液, 不過難掌握搽上, 不見議初學 eye line 使用. 其實初學者, 我先用眼線筆搽上眼線, 然後再操睫毛液, 冇咁用易被油份化開; 而下眼線見議可使用深色眼影代替, 再用珍珠白做 high light, 自然又耐用 希望幫倒妳
arrow
arrow

    szw52ts91l 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()