標題:

C語言 C+同C++係咩泥

發問:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

C語言 C+同C++係咩泥,我想學,不過我唔知C+同C++係用係邊方面 C語言是不是有C C+ 和 C++??各介紹一下,謝謝^^ 更新: 最好講埋VB係用係邊方面,thx^^ 更新 2: 我想問埋VB整好個程式之後點樣整個程式出泥??

最佳解答:

C語言是由早期的B語言引申的, C++是由C語言引申的, C+ 不是語言(可能是功課的分數) 佢地是2個雖然好接近, 但是是唔同的語言!! VB是Visual Beginners' All-propose Symbolic Instrucion Code 的簡寫, 可以用係不同方面的有介面的程式, 是不錯的程式!!

其他解答:

我未聽過有 C+ 呢樣野 C 係早期既 3rd generation language C++ 係 C 再加埋 class constructs VB 通常用黎寫 windows gui program 因為佢簡單過 C/C++, 又易學 所以好多初學者用佢黎寫 windows program|||||收到來信。這問題待高手答。因我本身沒有用C++/VB。 C 與 C++的分別不大。主要C++是較新,是屬OOP編程,後來OOP演變成「可視化」。 http://www.comp.lancs.ac.uk/~marash/SlidesCpp/slides/tsld051.htm http://www.faqs.org/qa/qa-117.html C/C++ 通用於制編寫各商用、應用、遊戲軟件。而很多的編程如 Java、Action Scrpit 等都與 C/C++ 很相似。C/++ 也在 Linux 上使用。算是目前最通用的電腦語言。對於網絡用的 PHP,語法也與之相似。 2009-11-30 20:22:20 補充: VB多是用在開發 Windows 的軟件,在其他平臺無甚用處。 電腦語言只是一種語言,主要是學寫程式的 Concept。只要你懂得深入,寫怎樣的軟件都可以。如 Linux 系統是用 C 語言寫的。 一問不如一試。建議你下載我上次回答的 Visual VB/C++ 安裝做比較,不適用的就反安裝。 2009-11-30 20:41:49 補充: 收到來信。這不是回答,只是留意見。等多一陣或明天會有很多的高手回答的。
arrow
arrow

    szw52ts91l 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()