標題:

htc incredible s 問題

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

查實依部手機好唔好的 ?! 我個人認為4吋mon岩岩好 唔好叫我買sensation 咁呢 依部機升左2.3.3之後 可唔可以繼續升 升到2.4.x or 3.x.x ?! 仲有 依個機唔支援java andriod d game 多唔多java 4xxx幾蚊又買唔買得過 ?! 相比desire s / desire hd 依部又好唔好呢 ?!

最佳解答:

呢部手機我未用過, 不過就煲過唔少有關的文章, 自己都想換... ^!^ 查實依部手機好唔好的 ?! 我覺得 10分滿分既話, 佢有 8.8分 我個人認為4吋mon岩岩好 唔好叫我買sensation 其他兩者價比性, 都差唔得太遠, 只係外型有點唔同 咁呢 依部機升左2.3.3之後 可唔可以繼續升 升到2.4.x or 3.x.x ?! 根據我以往睇過所有手機文章, 我覺得係唔可能升級到 3.x, 就算 2.4x 都已經係極限, 甚至會好叻, 原因係 .... 根本手機制造商同軟件開發商就係咁樣搵錢 la, 如果部部都可以升級用幾年以上, 家下就唔會有咁多手機型號任君選擇, 又 2.3 2.4, 2.x, 點解佢唔一部機可以不斷升級呢! 仲有 依個機唔支援java 當然支援! andriod d game 多唔多java 我覺得都多 而已日後亦都係主流 4xxx幾蚊又買唔買得過 ?! 我等緊政府果 6 k 野, 一過數就去買......(考慮desire s 同 incredibles但自己就取向於desire s多dd ) 相比 desire s / desire hd 依部又好唔好呢 ?! 其實, desire s 係鏡頭解像低少少, 我覺得以上所講兩者都ok, 而 desire hd 就 out 左la.

其他解答:

您好, 我推薦您一個網站,一個對手機設備,攝影設備最新產品價格以及產品評測的網站,上面還有很多實用的小技巧,常用知識。 http://www.digital-price.net 希望對您有用
arrow
arrow

    szw52ts91l 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()