close
標題:

會考phy chem bio都拎唔到C係咪升唔到中六?

發問:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

有16分以上但係phy chem bio 3科都拎唔到C係咪無學校會收? 如果升到又有咩科可以讀? 中六有無邊科係規定要夠咩grade先可以讀? e.g chem係咪要有C以上先可以讀?

最佳解答:

首先, 中六收生要求就係有14分或以上收先, 收哂14分或以上ge學生之後, 如果仲有位淨, 就會收埋可以考高考ge學生 [[可以考高考ge學生即係有(6科pass), or (5科pass and有8分或以上)]] 所以, 就算你有14分冇16分, phy chem bio 肥哂 但有14分以上 理論上都有學校收ge... 不過就難左少少囉 至於拎唔到C就唔收, 就肯定唔會 我自己就係一個例子 Phy D, Chem F, Bio D, 但因為我有14分以上 學校照收 第2 基本上你o個科合格就會比你讀嫁啦 當然, 因為有人曾經提出, AL係CE down 兩grade 所以如果你覺得自己唔知讀唔讀到, 就睇自己o個科有冇C啦 當然, 前兩行講左, 你D,E都可以讀ga 又舉我自己做例子=="... 我econ同phy 都係D, 但係我上到中六都照讀 順帶一提,我認為C對於一個理科生黎講係合格咁解 同埋, 你o個科拎到C先會比英國o個邊承認你合格 所以...努力Credit哂你讀ge科目啦~!

其他解答:

基本上無ga,就算有都係因為個間學校的收生要求
arrow
arrow

    szw52ts91l 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()